Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Program partnerski

Program lojalnościowy umożliwia Ci jako zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu zbieranie punktów za zakupy w sklepie. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie.

Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. 

Warunkiem naliczenia punktów na Twoim koncie jest zalogowanie się przed finalizacją zamówienia na konto klienta sklepu.

PUNKTY ZA ZAKUPY:
W naszym sklepie punkty naliczane są w stosunku: 1 punkt za każde pełne 10 złotych wydane w zamówieniu (za koszty dostawy punkty nie są naliczane).

W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.

PŁACENIE PUNKTAMI:
Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 0,10 złotych w wartości zamówienia (także za koszty dostawy).

W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną odjęte z Twojego konta.

W przypadku anulowania zamówienia zarezerwowane punkty powracająca Twoje konto.
 
 
 

Zasady działania programu lojalnościowego
 

 
1. Punkty nie są naliczane w momencie złożenia zamówienia, a w momencie, gdy administrator sklepu zmieni status zamówieniana 'zrealizowane'. Czyli punkty należą się wyłącznie za zamówienia faktycznie zrealizowane, za zamówienia - dowcipy lub inne zamówienia których realizacja nie doszła do skutku - punkty nie będą więc naliczone.
 
2. Warunkiem naliczenia punktów na koncie klienta jest zalogowanie się przez niego na koncie przed złożeniem zamówienia (klient musi być zalogowany w momencie składania zamówienia, inaczej system go nie rozpozna).
 
3. Ważność punktów jest bezterminowa, nawet, gdy administrator sklepu wyłączy program
lojalnościowy, stany kont punktowych będą zachowane, ale wtedy Klienci nie będą mogli punktów
zamienić na produkty w sklepie.
 
4. W każdym momencie Klient będzie mógł zapłacić za dowolne zamówienie w naszym sklepie
zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - Klient musi mieć wystarczającą ilość punktów do
opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a
częściowo punktami.
 

 
W momencie składania zamówienia przez zalogowanego Klienta sklepu, system będzie sprawdzał
stan jego konta punktowego. Jeżeli znajdzie na nim wystarczającą liczbę punktów, na liście dostępnych form płatności w sklepie pojawi się ikona punkty:
 
 
Po jej wybraniu i złożeniu zamówienia, odpowiednia liczba punktów jest 'zamrażana' na koncie
Klienta. Praktycznie punkty te zostają pobrane z konta Klienta w momencie zrealizowania
zamówienia.
 
Jeżeli zamówienia, które ma być opłacane punktami programu, nie uda się zrealizować, wystarczy
zmienić jego status na 'odrzucone' - wtedy 'zamrożone' punkty Klienta zostaną mu przywrócone.
Sklep jest w trybie podglądu

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

{nocache:76e562fa48731d8d78476eecbd4598aa#0}
Sklep internetowy Shoper.pl